مجتبیمجتبی، تا این لحظه: 21 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

http://moji79.blogfa.com

بدون عنوان

1390/8/27 20:47
نویسنده : شاگرد آسمون
807 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخندتهرانیه داشت واسه ابادانیه لاف می زد که من یه سگ دارم وقتی می خواد بیاد تو خونه در می زنه. ابادانیه گفت : ولک مگه کلید نداره؟!!!


خنده


می دونید فرق سوزن با کاه چیه؟

.......

.......

......

........

......

همیشه که جواب این زیر نیست یه بار مغز پوک خودتو به کار بنداز

به فارسه می گن علی یارت . می گه یار خودتون ما تیم مون تکمیله
به یکی می گن ساعت چنده؟ می گه 10 می گن دقیق بگو؟ می گه: ۵:۳۰

قهقهه

قارسه سال ها درس می خونه می شه قاضی اولین جلسه دادگاه می گن: حکم کن می گه: پیک



وقتی اومدم چونان حالتو می گیرم که نفست بند بیاد از ترس پاهات بلرزه همچین آبروت رو می برم که سرتو بالا نگیری بچه سوسول من قبض موبایلتم


فارسه داشته تو دریا غرق می شده هر بار که می رفته پایین اب می خورده می یومده بالا می گفته:سلام بر حسین



به فارسه می گن:دنیا چقدر خر تو خر شده .می گه:اره والا ای گفتی من 3 بار رفتم سربازی هیچ کس نفهمید



در زندگی راه های زیادی به ازادی وجود دارد فقط باید بهای ان را پرداخت...............از رسالت 500 تومان. از انقلاب 300تومان..............


قهقهه
یک فارسه چگونه یک پرنده را می کشد؟ ان را از بالای یک صخره به پایین پرتاب می کند

اصفهانیه سوار تاکسی میشه، آخر مسیر به راننده میگه: حاج آقا کرایه ما چقدر شدس؟ یارو میگه: 50 تومن. اصفهانیه میگه: چه خبرس؟! اولندش که 40تومن بیشتر نیمیشد، بعدشم من 30تومن بیشتر ندارم، حالا فعلا این 20 تومنو بگیر... یارو پولو میگیره، میشمره میبینه 10 تومنه!

لره میره مکه. وقتی برمیگرده رفقاش میپرسن: تعریف کن چجوریا بود؟ لره میگه: ایلده باز خدا نبود، ملت همه تو حیاط ولو بودن!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان خورشيد
9 آذر 90 8:17
سلام آقا مجتبي. تولدت مبارك. الهي زير سايه بابا و مامان پير شي. برات آرزوي بهترين و شادترين لحظه ها رو دارم.
علی خوشتیپ
9 آذر 90 8:18
سلام مجتبی جووووووووووووون تولدت مبارک ای ول منم استقلالیم.شدییییییییییییییید
مامان هامان
9 آذر 90 8:28
تولدت مبارک عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
9 آذر 90 10:48
تولدت مبارک
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
7 اسفند 90 19:20
سلام.آفرین به این پسر درسخون که تو امتحانا نمیاد نت.
مامان خورشيد
8 اسفند 90 7:55
مرسي عزيزم كه خورشيد رو لينك كردي. خيلي افتخار داديد. منم بعد از اينكه قسمت لينك وب رو راه انداختم شمارا با افتخار لينك مي كنم. آرزو مي كنم اسفند خوبي داشته باشي و به سلامتي و شادي و با توان چند برابر سال جديد رو شروع كني. الهي مثل هميشه در تمام كارها موفق باشي خصوصا توي درس كه الان وظيفه اصليه توست. وقتي توي جنگل ها مي گردي و كيف مي كني از من و خورشيد هم ياد كن.